Social

Saturday, December 4, 2010

Day 30 - A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days

yesss....entri terakhir untuk cabarann 30 hari blogging.....heee.....akhirnya...hahaha... 
kat bawah ni adelah antara gambar2 latest yang aku amik...so,layankan ajelah yer......

bersama bos kami...hahaha...ketua kumpulan yang banyak berangan projek besar2... :)
bos, jangan marah

gaya surveyor perempuan....amacam???

buat kerja @ bercuti????? " topi pisau cukur"...heee~

3 good things that have happened in the past 30 days :
  1. dapat group survey camp ngan member2 baru...... so, kite bley meluaskan friend network. xdela kawan ngan orang yang same je kan????btol x????
  2. kerjasama tu penting.....kene ade tolak ansur.....kalau x,keje xsiap sebab masing2 nak ikut kepala masing2....
  3. aku semakin rapat ngn si tuttttttttt...thanks my fren sebab memahami aku........tolongla blanje aku kek ais krim baskin robins...hehe..



entry posted by:

3 comments:

  1. Aku hanya menambahkan halaman web Anda ke favorit saya. Saya suka membaca posting Anda. Terima kasih!

    ReplyDelete
  2. thanks sebab sudi follow blog sayer.... :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)