Social

Wednesday, December 19, 2012

2 bulan duduk KL baru nak cari rumah

haaaaa...elok x perangai??elok x?dekat 2 bulan dah aku jadi perantau kat kl ni ha, baru arini sibuk nak cari rumah sewa.....

actually sebenarnye (eh, bukan same je ke????) memangla aku dah sewa sebuah bilik kat tengah kl ni. tapi aku rasa macam xberapa selesa plak sharing2 room ni....yela, kalau 1 tempat keje may be ok la kot. ni keje lain2.....waktu keje lain2, tu yang xberapa selesa. aku balik keje pukul 9 malam, bilik dah gelap dah. nak bukak, macam xkenela plak sebab yang lain dah tido. so, aku amik keputusan nak move in ke single room lain yang mungkin jauh lebih selesa + murah (sebab covered parking). xde parking, macam mane aku nak park baby Vi aku...nak letak tepi jalan????hoooo...macam xselamat je aku rasa. tapi maybe amik masa sket nak ke opis....ahhh,lantaklah...xsampai 20minit pun...janji selesa....

tapi tu sume masih dalam perancangan, baru nak tengok rumah petang ni lepas balik kije.....harap2 menepati citarasala.....

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)