Social

Friday, September 12, 2014

Review of Fujifilm Instax 210

assalamualaikum..
hallu..hallu..hallu

mode excited nak update belog sebab online shopping itemku udah sampey...yeayy!!!
ni semua gara-gara sorang member aku beli instant camera yang comel. so, aku pun macam terpedaya jugakla sebab :

  1. rupanya yang comel
  2. tangkap gambar, terus keluar gambarnye
  3. macam retro giteww...ala-ala kamera polaroid
ceh, dah ada digital camera, nak kembali ke zaman dolu-dolu plak....ok lah, takpe...boleh menambahkan koleksi kamera. lepasni nak beli yang ada filem kena cuci kat kedai gambar pulak...haha..

balik kerja, terus godek-godek kamera macam tak pernah jumpa  gambar pertama yang aku amik of coursela gambar encik somi aku, jadi model pulak dah..dahla dia baru balik dari site dengan muka berkilat 

OK..KAMERA INI SANGAT OHSEMMMM!!!!

picture taken here







actually, mula-mula aku survey instant mini camera..last-last terbekenan yang jenis 210 wide...ok, pickup terus...malas nak fikir..tapi pemilihan warna tu amat penting bagi aku..nak comey-comey sokmo!

so, aku pilih kaler hitam purple (Halloween edition). mula-mula aku dok usha kat website www.shafawati.com...jumpa yang aku nak tu dengan harga berpatutan...tapi sampai sekarang xreply email aku, maybe diorang dah tak jual kot sebab aku tengok entrynya tahun lepas. so, mood down sekejap....aku try cari kat website lain and yesss!!!jumpa kat SINI. so, beli terus

untuk tutorial cara nak guna kamera ni, aku rujuk kat website shafawati ni....very easy actually!!


so, korang....ada perasann nak beli tak?belilah weyy...best ohh!!


boleh conteng-conteng dekat gambar....ouchh!!!


*nanti nak buat macam drama 'rindu awak 200%'...gantung kat bilik pulak...pehhhh!!


No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)