Social

Wednesday, November 3, 2010

DAY 3 : CABARAN 30 HARI BLOGGING

Day 3 - Your idea of the perfect first date

salam.....hi bloggers..maap xley nak spent time lame2 kat blog malam nie,kene tido awal..esok ade final paper..tensen2 bace buku pn nk berbloging gak eh...??

ok la,sebagai menyahut cabaran CABARAN 30 HARI BLOGGING.... aku teruskan jugak walaupun pening pale dok pikir sok nak jawab ape....untuk tajuk nie, aku rase aku nak tulis pendek je kot.sebab selame ni aku date mesti ade jer yang xmenyenangkan...xpyhla citer..adess..

xbanyak pn idea untuk first date nie...actually,xperlula beria sgt untuk first date...aku mase first date dulu pn,pakai cincai jer..asal nampak kemas.xpayahla nak 'tepek' eye shadow...nanti nampak mcm pelakon opera cina lak...kang boyfie malu lak...ahaks~

tapi kalau bley la kan...aku mengimpikan tempat yang tenang jer...xde tekanan...contohnyer kat tepi pantai..sambil2 jalan , makan ais krim... 

lagi satu kan...kalau bley biarla si boyfie tu ade kete,senang sket gi date.xdela kene naik bas..kene bersesak..sampai2 jer tempat date,baju dh basah...mcm2 bau ade....xsyiok la mcm tu...naik motor pn xnk...abes terbang segale tudung,baju aku...dh xkemas....NAK NAIK KETE JUGAK!! haha....gurau ajer.....

yang penting, nak date ngan aku...kene mintak permission dari parents aku...datang umah ok!


maap yer...bunge,xlayan...orang ganas mcm aku mane layan bunge....... <3




1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)