Social

Monday, June 6, 2011

Hari-hari Makeup...Kahwin Takde Seri..ye ke??

image from : blog.topons.com
selamat tengah hari...dah makan belum.yang mane belum makan,bawak-bawakla pegi makan dulu..kang gastrik pulok...

eh,betul ke kalau hari-hari mekap,mase kawen nanti takde seri pengantin?orang kate hilang seri pengantin...emm..aku xpasti sama ada betul atau tak perkara ni. tapi berdasarkan pemerhatian aku terhadap pengantin2 yang aku pegi kendurinyer, selalunye orang yang dah biasa mekap ni nampak biase je mase kenduri....mungkin sebab kita dah biasa tengok dier bermekap,sebab tu nampak biasa jer...

berbeza dengan orang yang jarang mekap, diorang nampak lawa dari hari biasa....maklumlah,pakai mekap pun setahun skali, tu pun kalau ade function ape2..mase tu la pun orang dapat tengok diorang mekap.ari biase,tepek ngan bedak sejuk je...dah macam kak limah je putih melepaknyer ;)

emm...tetibe teringin plak nak kawen..waaa..nak kawen........
mak aku macam tau2 je anak dier ni nak abes skolah dah...dah mula nak besarkan bilik aku, siap buat bilik mandi ngan toilet dalam bilik....macam tau2 je anak dier nak kawen..hiks!
ape pun,abeskan study dulu,pastu keje...aku akan pastikan mak ayah merasa duit gaji aku dulu...pastu baru bley fikir pasal kawen...

4 comments:

  1. true. seri naik bila jarang make up. natural beauty, heks!

    ReplyDelete
  2. haha..okay kalo dah rase dh sampai mase tu jemput2 lh yer..huhu and mybe kalo xbermake up b4 married menyebabkan nampak seri tu kot bila nikah..huhu

    ReplyDelete
  3. sila ikut turn. sekian. Hahaha!

    ReplyDelete
  4. a'ah.sebb kite dah slalu tgk org tuh makeup
    so mase kawen xbape nmpak la serinye
    ^_^

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)