Social

Friday, April 22, 2011

Sape Kate Shoutmix Tak Membantu??

haaa...nah aku kasi bukti dari 2 sumber yang berlainan....

nuffnang

blogger

walaupun xbanyak, at least ade kan yang refer blog kiter dari shoutmix..dah terbukti. untuk2 orang yang baru nak berjinak dalam dunia blog macam aku ni bleyla guna...tapi kalau dah trafik kat blog korang dah fix xpela kalau xguna sebab hari2 ade orang akan masuk blog....seyes ni (ini bukan statement untuk menghentam sesape)

mungkin kadang2 kita nampak yang buruk kat shoutmix tu.....tapi bagi aku,lantak diorangla nak promot ape pun.asalkan xtag kat fb aku (yang ni lagi aku menyampah...tambah tag gambar duit,bisnes mlm)

ok...dah...jom gi lunch..lapor dah ni....seksyen 7 orite??!!

4 comments:

  1. ade kepentingan gune shoutbox.
    ;)
    lg2 belog buruk macam belog fyna..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. shoutbox pnting laa..
    lgpn shoutbox slalu wat dil tsenyum dgn komen2..^^

    ReplyDelete
  3. hehe!!
    dulu pernah guna shoutmix..
    pastu selalu terlepas new2 thing yang important sbb banyak msg jual2 lar...
    hape larr..
    pastu ada lak anon menyamar jd blogger lain..
    sian lak blogger tu xtao menahu pun..
    so decided buang jer senang..
    hehehee!!~~

    salam singgah dari mummy weiyda!♥
    keep it up blogging ya dear!♥

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)