Social

Friday, November 8, 2013

Review : Peel Off Floral Mask

Assalamualaikum..selamat petang....arini mood ceria sebab muka terasa sangat comey...macam comey je...macam cantik je....alalalalalala....

Al-kisahnye, beberapa hari lepas dok searching...searching....terjumpala satu produk ni. nampak macam interesting sebab memang dah lama dok mencari produk yang similar macam ni....produk yang boleh mengeluarkan whitehead, blackhead & segala jenis keturunan head yang ada kat muka. lepas baca testimonials kat website tu, macam terasa nak try jugak. so, terusla aku order tapi yang kecik je la (takut tak berkesan sebenarnya)

lepastu dalam 2 hari postage, dah sampai..omakkk aiii....cepat....jadinya lagi xsabarla nak try....menunggu masa nak balik dari opis sebab nak try punya pasal.......


dengan harga RM39.90 dapatla 50ml peel off floral mask, siap ade freegift nokkk...dapat chocolate mask & surah yasin yang sangat comey (tetibe idea datang nak buat doorgift kawen)

pastu setelah ditepek-tepek mask tu kat muka,memang xsabar...huuu...tunggula kononnye 20-25minit...sekali sampai tertido kau..sedar2 je dah siang.....haaaa....korang imaginela sendiri how i felt. sangat sejuk, bau wangi (lavender)...memang sedapla memejamkan mata sampai ke pagi....dah bangun barula dok cabut mask.....


.....dan inilah hasilnya......


tapi xla sengeri sesetengah orang pakai, ada yang penuh kat mask xhengat...aku punya xdela banyak sangat tapi nampakla jugak kesannye...maybe sebab minggu lepas aku dok tepek biore pore pack tu...dan maybe jugak sebab aku bukan kaki mekap..dan maybe jugak aku xterlalu terdedah kat luar (dah keje dalam aircond je)...pegi keje pun pakai bedak baby je.

tapi lepas pakai tu,memang terasala kulit semakin tegang & licin...tu baru sekali pakai, rasa nak pakai hari2 plak...tapi seeloknya seminggu 2 kali dah cukup..seminggu sekali pun ok..

so,kesimpulan......saya sangat berpuas hati

kalau nak tau lebih detail pasal mask ni, korang bacala sendiri kat website diorang

FACEBOOK : Dian-Pixy
WEBSITE : Dian-Pixy


Psssss... encik tunang saya pun dah terjebak, nak pakai lagi katanya.....nanti nak rompak gambar dier pakai mask plak

4 comments:

  1. warna purple...xprnah tgk..huhu
    jemput singgah blog sy: http://saljiahcraft.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. @Saljiah Zafirah

    kan...selalu putih, hitam...ni purple...wangi plak tu.. :)

    ReplyDelete
  3. saya pun pakai yg ni jugak..dah nak masuk 2 botol..bila dah ok saya try vitamin dianz pulak.alhamdulillah muka jadi flawless. best sangat. jerawat pun jarang dah tempek kat muka..huhu

    ReplyDelete
  4. @fatin aziz

    tula...pasni nak try vitamin dier plak...banyak feedback positive, so bleh cuba :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)