Social

Monday, July 14, 2014

Monday Blues!!!

harini hari isnin....

aku pasti ramai yang tak suka dengan hari isnin...sebab apa?

......sebab "cuti sudah habis bro", kan? kebanyakannya akan ada perasaan malas untuk melakukan sesuatu kerja...baik yang tengah study mahupun yang dah bekerja. tapi bagi ibu2 dan surirumah, aku rasa hari2 sama je....takdenye blues2 ni.... ke ade jugak?


bagi aku, ada beberapa sebab kenapa arini menjadi monday blues dalam hidup aku....


- sebab baru abes bercuti di kampung bersama hubby & family
- sebab pukul 4 pagi baru sampai rumah, then rasa mengantuk yang amat sangat dan terasa malas nak bangun tido
- sebab semalam WORLD CUP!!! , bila ada final bola je mesti rasa nak cuti esoknya...adehhh

dahla pagi tadi pegi keje seawal-awalnya..kira sejarah dalam hidup akula sampai opis pukul 7 lebih, keluar rumah pukul 6.....arghh...ngantuk baq hang..last2 sampai opis sambung tido. nasib baikla tak bawak bantal & selimut...kalau tak, surenya terbabas sampai pukul 12... hahaha

... dan2 plak bos wasap aku sebab ada something document tak lengkap untuk claim...haihh...tiba2 angin naik kepala sebab semuanya aku dah serahkan pada orang yang sepatutnya admin la tu .... pelik aku tiba2 tak lengkap, dan tiba2 jugak aku nak jadi baran sebab bukan pertama kali jadi. 

haiihhh...mondayyyyy...please be nice to me :(

walau apa pun, kita sebagai umat islam, jangan bermalas-malasan.... sepatutnya isninla kena semangat sebab permulaan hari TAZKIRAH KEPADA DIRI SENDIRI....DAN ANDA JUGA

tolong doakan saudara kita kat Palestin sana..semoga semuanya selamat dan dilindungi Allah. semoga kemenangan berpihak kepada umat Islam

#PleasePrayForGaza

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)