Social

Tuesday, June 24, 2014

Seronok Baca Entri Blog Dulu-dulu

Hari berganti hari....minggu berganti minggu...bulan berganti bulan...tahun berganti tahun....

owhhh...lama sudah usia blog aku....cuma penulisnya je tak tua2...haha...sori, terperasan plak... yela...dah kawen2 ni pun ada jugak yang cakap muka aku baru abes spm

kalau aku ada masa terluang, aku akan belek2 balik entri sebelum2 ni termasukla entri2 yang awal dulu. apa yang aku dapat tengok perbezaan dia sungguh banyak...yela, dulu aku sangat bersemangat untuk menaip entri, sehari sampai 2-3 entri....tapi sekarang........2-3bulan baru dapat tulis 1 entri. pembaca & pengomen, jangan katala....hilang dah... salah aku jugak, tak maintain belog....huwaaaa :'(

readers.....come to mama meh~

kekuatan aku nak menulis entri dah tak macam dulu dah....hmm...entahla....

belog2 sekarang yang baru2 ni pun aku malas nak baca sangat. kenapa?sebab kebanyakannya sume copy paste dari belog lain... BOSAN AIHHH!! orang nak blogging, kamurang pun nak jugak..pastu copy entri orang lain.... not good laaa...tambah2 yang langsung tak bagi kredit kat penulis asal....

encik somi kalau suruh posing depan kamera, mulala dia rosakkan gambar dengan aksi2 mukanya...ceh~

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)