Social

Monday, October 20, 2014

Broga Again.....

yeayyy!!!againnn!! serius kali ni sangat interesting?

sebab??

sebab kali ni memang depan mata dapat tengok matahari terbit. sebelum ni pergi, matahari terbit, kitorang kat foothill lagi....

kali ni, lepas solat subuh dalam pukul 6 aku dengan en.somi gerak ke atas... actually, yang ni aktiviti team office aku... tapi disebabkan aku dah sampai lewat + solat dulu..so, kali ni naik duo je la....yang lain, kul 6 dah ada kat atas

stress aku dok mengejar diorang, laju kot....mentang2la dah biasa naik Mt. K (Kinabalu). fyi, diorang sume orang sabah....kecuali 2-3orang memang origin dari semenanjung...mau tak laju, bagi diorang naik broga ni macam kunyah chewing gum sambil naik marry go round!yang orang semenanjung ni, tah berapa kali berenti...tercungap-cungap..

sampai atas barula jumpa geng2 ni haa...amik sekeping dua gambar, tengok matahari..then, balik....

so, nak turun..aku champion dari diorang..hahaha...aku ngan en.somi siap main lumba lari sape sampai bawah dulu. well, kasut grip tahap dewa maharaja cina padahal tercabar tengok bebudak lain pakai selipar & seluar jeans je bleh lepak naik turun broga. tak sampai setengah jam sampai bawah..yeahh!!!

ok, entri tak panjang kali ni....layan gambar je


bila apek ajak berselfie


at the top of the hill, tertembung dengan diorang


sunrise yaww!!!


dah puas tengok sunrise, turunler....



sebelum balik, bergambar puas2...diorang singgah makan...aku xpegi....dah aku sorang je melayu Islammnye....faham kan.... :)


eh, lupa...gambar dengan en.somi yang sangat sweet :D


first time ni dia yang ajak selfie...haha

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)