Social

Friday, October 10, 2014

Tiada Segmen Bloglist

adehhh...

sakit perut pepagi buta...aku pun tak taula aku makan apa sampai cerry-berry ni....adoiii

actually, aku nak cerita pasal bloglist...nak masuk dalam bloglist aku tak?

ok, macam ni...blog aku takde segmen-segmen ni padahal malas nak buat. so sape-sape request nak masuk dalam bloglist, aku masukkan aje. takde syarat-syarat nak follow, buat entri bagai...yang tu terpulangla kat korang nak buat ke tak. sebab aku kadang-kadang, benda tu yang aku malas nak buat....maybe ada diantara korang jugak macam tu....ikut mood rajin ke tak kan?

aku bukan apa, sebelum ni aku masukkan semua blog yang aku follow dalam bloglist aku. tapi lepastu macam-macam masalah pulak... MALWARE DETECTED...nak cari satu-satu blog mana yang ada malware, jenuhla den.ayooo....tuan punya blog tak perasanke blognya kena malware?adehhh. senang cite aku remove semua. 

so,sape-sape yang nak request masuk bloglist tu....silakan....dialu-alukan :)

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)