Social

Wednesday, October 1, 2014

Food Review : Restoran Mee Tarik Warisan Asli

petang-petang gini kalau bercerita pasal makan, mesti terliur kan?

tiba-tiba teringat satu restoran ni....aku pun first time sampai restoran ni... RESTORAN MEE TARIK WARISAN ASLI

actually, retoran ni chinese muslim punya. mee tarik yang dia buat, handmade...kalau tengok cara dia buat, memang kagum 1juta kalilah....







Pic : sorry, gambar tak clear...reflection of mirror - -,



balik dari advanture activity aritu, aku & kawan masa study dulu singgahla restoran ni atas cadangan sorang member ni. dalam kepala otak aku fikir, adoiii...chinese food lagi....

tapi bila dah order, dah makan...hmm....nak order lagi boleh tak?bapak sedap tak hengat!!!





Pic: tengok gambar pun dah berselera.....maap, aku lupa nama makanan ni.....aishhh lapar pulakkk






Pic : tengok, masing-masing sibuk nak tunjuk hebat tarik mee guna chopstick. propa!!last-last pakai garfu je...hahaha

so,ada terasa nak pegi makan kat sana tak? restoran ni kat area sungai besi. jangan tanya dekat ngan bangunan apa kat aku...memang aku tak handal geografi. korang amik je coordinate ni 3.0595660, 101.7104170 , copy paste dalam gps korang.

sekian.

5 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)