Social

Sunday, November 14, 2010

Day 14 - A TV show you're currently addicted to

fuuhhhh..memang blogger maniac la aku...pepagi buta bley update blog. giler sengal... 0335 am..... hebat sungguh..memang generasi hebatla. sok pagi bagun lewat...hua3x

sambil dok bace blog orang lain..sambil update blog sendiri....

cabaran 30 hari blogging diteruskan lagi dengan tajuk hari yang ke-14. ops,sebelum tu....tadi aku gi makan char kuey teow kat titiwangsa...alaa...yg dekat istana budaya tu, sungguh sedap. this is not the first time i went there..memang terbaiklah!! ape yang menarik, kebetulan krew2 teater natrah pun makan kat situ gak...memang giler ramaila...dahla hujan.antara artis yang ade kat situ, datin ziela jalil & family, datin umie aida kite dan erma fatima....yang lain aku xcam... aku xtaula sape yang sambut birthday antara diorang...happy birthday yaa... :)

aishh..terharu lak aku tengok si abang ni pujuk adiknyer tido...adiknyer lak nangis nak gi kat mama dier,tapi pintu bilik sudah dikunci..... credited to noor izzat syakir...

owh..hampir terlupe lak ngan tajuk utama kite. TV show yer...emm.. 
sebenarnye lame dah aku xtengok tv..so xtaula ape feveret tv show aku..... 
kalau cite CSI:NY bley dikira tv show x??? xbley kan???? tapi aku nak citer gak.....dah tu jer citer yang aku layan dari dulu sampai sekarang...maafla...lari tajuk lagi..heh~

actually bukan citer csi jer...aku ske layan citer2 yang berasaskan teknologi...paling ske tengok teknologi yang diorang gune dalam forensik....
owh danny messer.... :)

haaaa....aku dah ingat, feveret tv show aku buat mase ni...... THE BIGGEST LOSER ASIA.....bley dikatekan addicted gak la....haha.. [huh,nasibla keluar iklan dier time aku blogging nie...xteringat lak..hehehe]
trainer dier encem..hehehe...dave nuku...ske giler kot....
tapi tu bukanla sebab utama...aku ske tengok kegigihan diorang untuk turunkan berat badan semata2 untuk capai impian diorang...cayalah!!



entry posted by:

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)