Social

Monday, November 22, 2010

Day 16 - Your view on homosexuality

salam readers,


maap sangat2 sebab dah lama xupdate blog. bukannye ape, banyak sangat halangan2 bile nak tulis blog nie ;

  • busy buat persiapan raya haji
  • internet kat rumah rosak
  • broadband xboley gune ; signal xkuat...TERBAEKLAH KONON!!!!
  • buat persiapan nak gi survey camp kat penang
haaa...amik kau, banyak betul sebabnyer.... alasan jer sumer tu..haha..
emmm..now mase aku tulis blog nie, aku dah ade kat penang untuk survey camp... boring lak, xde keje...tu yang aku tulis blog nie....site baru jer decide tadi...kat kepala batas....sambil2 tengah xbusy nie, aku qada' balikla cabaran 30 hari blogging yang mane aku xtulis lagi tu.....tapi xley nak update slalu...line xok...macam dok kat pedalaman jer...adesss....

Day 16 - Your view on homosexuality

emm..sebenarnye aku xberape berkenan ngan tajuk nie...xberape nak paham pun ade gak.so,kalau korang nak tau ape itu homosexuality....

LU PIKIRLA SENDIRI...searchla kat internet.....banyak...


entry posted by:

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)