Social

Tuesday, November 2, 2010

DAY 2 : CABARAN 30 HARI BLOGGING

yes!!! hari kedua untuk CABARAN 30 HARI BLOGGING   
tajuknye ialah : YOUR FAVORITE MOVIE


sangat suke dengan ini tajuk....sebab aku sgt suke tengok movie...xkisahla kat cinema ke..kat laptop ke...asal bley buat boringness aku ilang..lalala...


emm...sebenarnye aku minat citer ganas...mcm G.I Joe...The A-Team...baru syiok...tp disebabkan sejak2 nie,jiwa aku ke arah jiwang...aku tersuke lak cite LAGENDA BUDAK SETAN...best kot citer tu..walaupun ade actress baru,yg kononnye melakonkan watak sambungan ayu [lisa surihani]-agak kurang berpuas ati..tp ok lah tu-
citer dier mcm nie....si kasyah ni sangat nakal kat kolej,budak setanla katekan....memang sgt setan (tp xley lawan ngan kenakalan aku kot..haha)..sampaila 1 ari dier jumpe ayu,terus perangai berubah.sangat cinta..sanggup buat ape saje kot....1ari dier kene buat thesis jauh dari ayu,mase tu la azmi muncul balik...and ayu kene kawin ngan azmi...sgt sedeyh..bile kasyah habis study,dier dpt tau yang ayu dh kawin...hancur ati dier.tp dier xtau yg ayu terseksa...before dier dpt tau ayu dh kawin,ayu accident sbb bawak kete laju...muke dier hancur......mase tu la emilia ngn katrina muncul dalam idup kasyah......
emmm..korang tengokla sendiri citer seterusnye...xlarat nak taip panjang2...hehe.....


cukupla setakat korang tau, favorite movie aku buat mase ni adelah LAGENDA BUDAK SETAN.....


sekian......aku nak sambung study..doakan untuk paper aku hari rabu & khamis ni.....lepas tu merdeka..yehhaaa....



bukti aku gi tengok citer nie.....best kot.....

haha..jangan jeles...aku grad ngan farid kamil...hari yang same....siap lalu sebelah lagi...sempat senyum lagi..sweet..ske..ske..ske

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)