Social

Monday, November 22, 2010

Day 17 - How you hope your future will be like

heeee...ini tajuk aku suke...haha.....kalau bab2 menggatal ni, serah je kat aku...confirm bley jawab...


emmm....mase depan aku????




mestila aku nak kehidupan yang lebih sempurna...ape daa korang nie..... =)
aku harap future aku :


  •  dapat suami yang soleh...bukan'saleh' yer....cewahh...
  • bahagia dengan kasih sayang...bukan disogok dengan harta ok..
  • dapat tinggal kat rumah idaman aku.....yang aku design sendiri
  • karier yang berterusan...selain daripada seorang ibu yer... [kire nak 2 karier la nie]
  • dapat langsaikan hutang PTPTN aku...so,korang tolongla klik kat iklan nuffnang sebelah kanan nie yer...huhu
  • dapat beli kereta idaman aku....kereta tempatan jer..... support our local product..hehe [MyVi putih, ade sportrim, accessories kaler hitam-putih...etc]
  • ade anak kembar...hehehe....gatai
  • dapat gi mekah..menunaikan haji ngan suami aku 
  • dapat kahwin ngan orang yang sayang kat aku...so,sape sayang aku sile angkat tangan!!
  • dapat gi honeymoon kat tempat2 klasik sket...venice ke....
haaaa...amik....lagi korang nak tau pasal ape???

entry posted by:

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)