Social

Tuesday, November 9, 2010

Day 4 - Your favorite photograph of your best friend.

am i have a best fren????? emmm...adela...ingat ape xde best pren..??? giler ape..haha...tapi kan untuk tajuk ni agak lari sket.. aku rase gambar favorite best pren aku mesti ade aku..xtau kenape....sbb aku tgk aku cute kot..haha....so,xdela gambar best pren aku  jer....aku mesti menyelit skali...lalala...maapla yer...


*kalau kat skolah nie mesti dah kene potong markah sebab lari tajuk...tapi  peduli ape aku...blog aku..wakakakaka....





1) gambar paling retro skali....ni mase dok kl...cube teka yg mane 1 aku???yg paling cute okey!!


2) ni plak mase aku praktikal kat jay-bee beberapa ketika dahulu..haha....ade x mcm cover album???cantik kannn???aku ske gile gambar nie...


3)ni pn mase kat jay-bee..ni la best pren aku a.k.a housemate...walaupun baru kenal tapi otak sume senget2 blake.....


3) from left ; apai, kak yati, kak shida, wani, kak reen, me & kak ijun

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)