Social

Wednesday, November 24, 2010

Day 20 - The meaning behind your blog name

owh MTV Shout Awards....sedih xboley pegi. time aku survey camp la dier nak buat. buatla end of december ke...bley gak aku pegi..huhu..


hey kamu!!!
ape name blog aku????dah slalu bace entri kat blog aku pun still xhengat lagi????


CIK YUZ.. a girl with an apple


sebenarnye, aku dah banyak kali tukar nama blog & ni la yang paling latest skali. CIK NEMO pun dah naik pening sebab aku asik tukar name blog jer...
seperti yang korang tau, CIK YUZ tu name akulah.....bukan name orang lain. bukan lelaki jer ade name yuz ok. ni x, asal cakap yuz jer..korang ingat lelaki...sekeh kang baru tau.....


'a girl with an apple' tu ade sejarah disebalik tajuk tu...kalau nak tau, KLIK SINI & SINI JUGAK

entry posted by:

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)