Social

Tuesday, November 9, 2010

Day 7 - Your dream wedding

wahhh..dream wedding yer....emmmm...giler suke tajuk kawin2 neh ( mode gatai..heheh) 
emm..nak yg macam mane yer.....xkisahla..simple pun ok..asalkan aku dapat bersame orang yang aku sayang, yang bley teman aku seumur hidup aku, bley jadi kwn susah senang aku...cewahh....giler jiwang..adess...

dream wedding aku :

  1. pakai baju putih mase nikah ( SACC mall shah alam ari tu....giler cantik...nak sangat beli baju tu...tapi lambat lagi kawin....agak2 mase aku nak kawin nanti ade lagi ke???huhuhu....)
  2. nikah kat masjid area umah aku...baru siap...cantik.... heeee.... xpun kat masjid putrajaya pun ok gaks!
  3. nak buat photography session kat tepi laut..mesti cantik....
  4. nak sentiasa pegang tangan ngan suami sampai majlis habis....bley x????hehehe...giler gatai..
  5. lepas majlis habis terus fly gi honeymoon...ok x?
  6. nak bersanding 7hari 7malam bley x????hahahaha.....giler sengal....

sekadar gambar hiasan...tapi giler cantik kan..... thanks to shutter speak :)

2 comments:

  1. haha. tahu dah baju kat SACC tu.. slalu usha gak!

    ReplyDelete
  2. yang kat level 2 tu kan???naik escalator terus nampak baju tu...huhu...

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)